wherever SIM Smarter E Europe: presenteert M2M SIM-kaarten voor de zonne-energiesector en e-mobiliteitstoepassingen

wherever SIM GmbH is een van 's werelds toonaangevende leveranciers van moderne en veilige M2M SIM-oplossingen. Op The Smarter E Europe presenteert het bedrijf uit Hamburg zijn SIM-kaarten die zijn ontworpen voor machine-to-machine communicatie en hun voordelen voor de energie-industrie. Naast real-time datatransmissie omvatten deze veilige toegang op afstand tot laadstations of PV-systemen. Het bedrijf zal vertegenwoordigd zijn op de Power2Drive beurs en Intersolar in München van 19 tot 21 juni.

De vraag naar duurzame energieoplossingen en emissiearme transportmiddelen blijft hoog, terwijl de geïnstalleerde zonne-energie en de markt voor elektrische voertuigen gestaag groeien. Deze snelle ontwikkeling stelt bedrijven voor de uitdaging om laadinfrastructuur en systemen voor energieopwekking efficiënt te beheren. wherever SIM Voor beide sectoren heeft het bedrijf zich gevestigd als een toonaangevende leverancier van innovatieve connectiviteitsoplossingen en het mag marktleiders als Mer en Chargepoint tot zijn klanten rekenen. wherever SIM In ongeveer 10 procent van de meer dan 535.000 geïnstalleerde e-laadpunten in Europa zorgt een M2M SIM van voor de noodzakelijke gegevensverbinding.

wherever SIM "De samenwerking met heeft ons de enorme toegevoegde waarde laten zien die innovatieve M2M-oplossingen bieden voor onze leden en de gehele e-mobiliteitssector. wherever SIM Als actief lid van onze vereniging levert het een belangrijke bijdrage aan het verhogen van de efficiëntie in de mobiliteitssector", zegt Christian Heep, CEO van de Duitse vereniging voor elektrische mobiliteit (BEM).

Stabiele gegevensverbinding voor PV-systemen en laadinfrastructuur - ongeacht waar

Eenmaal in het eindapparaat geplaatst, maken de M2M SIM-kaarten betrouwbare en veilige real-time communicatie mogelijk tussen apparaten en systemen via mobiele radio. Het speciale kenmerk: De SIM-kaarten bieden toegang tot de mobiele telefoonnetwerken van verschillende providers binnen een land (nationale roaming) en dus bijna overal een mobiele telefoonverbinding. Deze naadloze connectiviteit maakt het mogelijk om laadstations, energieopslagsystemen of energieopwekkende systemen op afstand te monitoren, beheren en onderhouden, ongeacht de locatie.

Belangrijkste kenmerken en voordelen van M2M SIM-kaarten voor de energie-industrie:

• Wereldwijde connectiviteit door toegang tot meer dan 485 mobiele netwerken wereldwijd
  • Real-time bewaking en besturing voor snelle interventie en optimalisatie
  • Hoge gegevensbeveiliging dankzij APN, VPN en statische IP-adressen
  • Schaalbare en flexibele infrastructuur in lijn met toenemende vraag
  • Verbeterde klantervaring door naadloze connectiviteit

"Onze deelname aan The Smarter E Europe benadrukt onze toewijding aan innovatie en duurzaamheid in de energie-industrie. wherever SIM Met onze M2M SIM-kaarten bieden we oplossingen die de overgang naar een duurzame energietoekomst ondersteunen en het netwerken van apparaten en systemen optimaliseren," legt Tim Müller, Managing Director van .

wherever SIM Op Power2Drive presenteert het bedrijf zijn oplossingen samen met BEM op stand B6-450.

wherever SIM Op Intersolar presenteert het bedrijf zijn M2M-oplossingen samen met UNEF op stand B3-180.

Over wherever SIM
datum